Multiplayer simulacija dirkanja z avtomobili: Particle system, dim

Spet malo o razvoju lastne igre (dirkalna igra) na XNA platformi.

Prejšnje prispevke si lahko preberete

  1. tukaj(prvi del – ladjica v prostoru in izris proge),
  2. tukaj(drugi del – proga, avtomobil in vožnja po progi in nagibanje – Ray Trace) in
  3. tukaj(tretji del – nova proga, manjši popravki) :).
  4. tukaj(četrti del – multiplayer, socket server, ScreenManager)

Ta teden se ukvarjam predvsem z bonbončki. Najprej je prišel na vrsto dim za avtomobilom. Kot osnovo sem vzel Particle system, opisan v XNA 2.0 Game Programming Recipe: A Problem-Solution Approach (Books for Professionals by Professionals).

O sistemu ni dosti za govorit, ker še ni preveč dodelan, se pa nekaj že vidi:

Prejšnje prispevke si lahko preberete

  1. tukaj(prvi del – ladjica v prostoru in izris proge),
  2. tukaj(drugi del – proga, avtomobil in vožnja po progi in nagibanje – Ray Trace) in
  3. tukaj(tretji del – nova proga, manjši popravki) :).
  4. tukaj(četrti del – multiplayer, socket server, ScreenManager)